HERE COMES THE SUN & THE FUN

SS21 ESSENTIALS

Ook al voelt het alsof maart 2020 twee weken geleden was, staat de lente alweer voor de deur. Terwijl onze jaarplanners voorlopig leeg blijven *crying all the tears of cancelled plans* en de toekomst onvoorspelbaar is, blijft de wisseling van de seizoenen een zekerheid! En zeg nu eerlijk, we kunnen allemaal wat optimisme gebruiken in ons leven! Komend seizoen krijgen onze working from home-looks een stijlvolle update, zorgt Gimber voor de nodige cool down, kleurt ons interieur hoopvol en geeft makeup ons een instant vakantiegevoel. #HereForThis

VIND DE SWEET SPOT TUSSEN COMFY & STIJLVOL MET LEVI’S®

Dit seizoen brengt het denimmerk losse fits voor him, her, them, they, all. Het weer wordt warmer en onze broekspijpen breder en losser als het van Levi's® afhangt! Geïnspireerd door de originele Levi's® 551 zip fly pre-shrunk jeans uit 1961 (de eerste jeans die Levi's® ooit aanbood) brengt het denimmerk de nieuwe 551®Z Authentic Straight uit en introduceren ze de Tailored High Loose, High Loose Taper, Loose Straight, Loose Cargo en een serie Loose Fit Shorts. ​Even geen strakke skinny (of jogging) meer tijdens de Zoom-meetings, maar gewoon een losse denim fit. Klinkt heerlijk toch?

COOL DOWN MET GIMBER

We all just wanna have sun! Of je dat nu doet door beach vibes in je garderobe of koelkast te integreren, zomeren zal je doen! En dat hebben ze bij GIMBER begrepen! Dit veelzijdige elixer is jouw summer crush op momenten dat je geen alcohol wilt drinken én niet wilt inleveren op smaak, en gezelligheid! Onze go-to-recipe voor die heerlijk zwoele zomeravonden? De Virgin GIMBER Mule

Nodig? ½ limoen, 3 cl GIMBER, 15 cl bruiswater en ijsblokjes.

To Do? Pers het limoensap in een glas gevuld met ijs en voeg vervolgens GIMBER en bruiswater toe. Garneer tenslotte met een kwartje limoen en stir it like you mean it!

GO BIG AT HOME MET FRITZ HANSEN

2021 lijkt net iets meer op 2020 deel twee, dan op een nieuwe jaartelling. Want vaccin of niet, voorlopig blijven we allemaal nog even thuis... Dus we kunnen er alleen maar het beste van maken, toch! Na bijna een jaar lang naar dezelfde muren te hebben gestaard, is de kans groot dat je snakt naar een change of scenery en dat enkeltje Bali zit er nou eenmaal niet in FOR NOW. Dus haal je Pinterest-borden van onder het stof en sla aan het pinnen voor je new & improved home office

Met de Let Lounge Chair van Sebastian Herkner en Fritz Hansen, zit je *letterlijk* goed. Zo werd de nieuwe uitnodigende loungestoel ontworpen voor een veelvoud aan stijlen en polyvalente ruimtes. Ook de Fritz Hansen jubileum heruitgave van de Carimate stoel van designgrootheid Vico Magistretti, fleurt je werkruimte op in no time!

Carimate stoel - Let Lounge Chair - Arne Jacobsen-stapelstoelen

ENJOY A BEAUTY BOOST MET MORPHE

Hoewel het nu allemaal nog wat wazig lijkt hebben ze in beautyland een duidelijke boodschap! "Just hold on we're *not* going to stay home". Droom lekker weg naar tropische bestemmingen met betoverende texturen en exotische kleuren.

Zo doet Morphe’s nieuwste capsule collectie: Sweet Oasis verlangen naar verre, glamoureuze destinations. Met het 35S Sweet Oasis Artistry Palette worden je ogen de echte eyecatchers deze zomer met diep gepigmenteerde eyeshadows, van zachte shimmers tot fluwelen mattes. Ja hoor, paradise is calling!

Wat ook niet mag ontbreken in je make-up tasje deze zomer? Het Sweet Oasis Mini Lip Gloss Trio! Drie heerlijke glossjes die elke golden hour look compleet maken, inclusief travel-proof verpakking!

Alle beelden zijn beschikbaar via volgende link

Celine Beelen
Celine Beelen COMMUNICATIONS ADVISOR